آغاز به کار بانک جامع تالارهای پذیرایی ( تالارستان )

با درود خدمت کاربران عزیز و گرامی

سایت تالارپذیرایی

راه اندازی رسمی پایگاه اطلاع رسانی ( وب سایت ) تالارستان با دامنه اینترنتی www.talarestan.com در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ را به اطلاع می رساند.

تالارستان در ابتدا قصد دارد تالار های پذیرایی سراسر ایران را با تمامی امکانات و ویژگی ها معرفی نماید و کاربران عزیز بتوانند با بررسی و مقایسه ، تالار پذیرایی مورد نظر خود را پیدا کرده.

انواع تالار پذیرایی که در فاز ابتدایی سایت ارائه می گردند.

تالار پذیرایی،باغ تالار،هتل،تالار عروسی

همچنین قصد داریم در بخش اخبار و مقالات مطالبی بروز ارائه گردد تا کاربران عزیز از مطالعه آن ها لذت برده و اطلاعات خود را در حوزه تالارهای پذیرایی ، مجالس و تشریفات ، مهمانی ها ، عقد و عروسی و… بالا ببرند.

 

امید است با معرفی  تالارهای پذیرایی در فضای مجازی بتوانیم قدمی کوچک در راه پیشرفت این صنف برداشته باشیم .در این راه دست همه عزیزان را به گرمی می فشاریم و نیازمند راهنمایی و مساعدت همه دوستان هستیم .

در تلاش هستیم که مطالب وب سایت کاملا به روز باشد و در کمترین زمان ممکن شما را در جریان رویدادها و اخبار موضوعات مرتبط قرار دهیم .

بدیهی است رسیدن به اهداف ذکر شده جز با یاری و مساعدت شما عزیزان میسر نمی شود .امیدواریم دوستان گرامی ما را در جهت هر چه پر بار تر کردن این سایت یاری فرمایند .

بی صبرانه منتظر ارائه نظرات ، انتقادات سازنده و ارسال مطالب و تصاویر شما عزیزیان هستیم .